ID Market vindt uw mening belangrijk!

Hebt u een product besteld op de website ID Market? Deel uw mening! Bij ID Market is de tevredenheid van onze klanten onze prioriteit en daarom willen we uw mening over onze producten kennen. Houten tafels, tuinmeubelen, stoelen, huisartikelen … Op onze website vindt u honderden producten aan promoprijzen! Welk meubelstuk of decoratievoorwerp u ook hebt gekocht, uw feedback is niet alleen waardevol voor ons, maar ook voor de andere klanten van ID Market.

Waarom is het belangrijk om uw mening te geven over een product?

Als klant van ID Market bent u de aangewezen persoon om over onze producten te praten. Uw feedback is essentieel om verschillende redenen: enerzijds helpt uw feedback over uw ervaring ons om onze producten en de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Bij ID Market willen we u immers graag tevredenstellen: door te achterhalen wat u al dan niet bevalt, kunnen we onze producten en servicekwaliteit voortdurend blijven verbeteren. Anderzijds is uw feedback ook belangrijk voor de andere klanten van ID Market. Op die manier worden zij gerustgesteld in hun keuze of kunnen ze een ander meubel of artikel kiezen, afhankelijk van de scores en opmerkingen.

Hoe kan ik een review plaatsen op ID Market?

Een product reviewen op de website van ID Market is heel eenvoudig! Na aankoop van een artikel op onze website, en enkele dagen na ontvangst van uw bestelling, ontvangt u een e-mail waarin u wordt verzocht uw producten te evalueren en ons uw koopervaring mee te delen. Via een link krijgt u rechtstreeks toegang tot het online formulier van ID Market: u kunt dan aangeven of het product bij u past, het een score geven, details geven over het design, de kwaliteit, hoe u het hebt geïntegreerd in de inrichting van uw huis, uw mening geven over de prijs-kwaliteitverhouding van het product, aangeven of de foto op de website overeenstemt met het ontvangen product, en alle andere installatietips en nuttige informatie geven voor toekomstige klanten.

Bij ID Market willen we u de beste producten aanbieden tegen de beste prijzen: we houden rekening met alle feedback van onze klanten om onze producten, aanbiedingen en promoprijzen te verbeteren en zo beter aan uw verwachtingen te voldoen. Met het oog daarop kunnen onze teams contact met u opnemen naar aanleiding van uw review.

Betrouwbare en authentieke beoordelingen

Om u te garanderen dat alle feedback van klanten op onze website waarheidsgetrouw is, doet ID Market een beroep op zijn partner Avis Vérifiés, een platform gespecialiseerd in het beheer van consumentenreviews. De verzameling, moderatie en weergave van de door Avis Vérifiés verwerkte reviews gebeurt op een neutrale en onpartijdige manier. Ze voldoen aan de norm NF ISO 20488 en de certificeringsregels NF522 V2.

Beoordelingen over de aankoop en het gebruik van het product worden gepubliceerd, ongeacht de mening (gunstig of ongunstig) over het product. Om geldig te zijn, moet een review voldoen aan de algemene gebruiksvoorwaarden.

Tips van ID Market voor nuttige en relevante reviews

  • Geef meer informatie over uw feedback: maak van de gelegenheid gebruik om uit te leggen waarom uw meubel of decoratievoorwerp u al dan niet bevalt. Beargumenteer uw feedback of wijs op de voordelen van het product in kwestie. Voorbeelden: “Dit opbergmeubel is perfect, want het bespaart echt ruimte: geen rondslingerende schoenen meer, mijn inkomhal ziet er ruimer uit.” of “Dit uitschuifbare scherm beschermt mijn terras doeltreffend tegen de wind: nu kan ik buiten eten! Aarzel niet: profiteer van deze aanbieding tegen promoprijzen.”
  • Blijf hoffelijk en beleefd. Alle reviews op onze website en op het platform Avis Vérifiés worden gemodereerd. Lasterlijke of beledigende berichten zullen niet worden gepubliceerd.
  • Vermeld geen bedrijfsnaam of andere websites.
  • Beoordeel het product, niet de levering. Geef bijvoorbeeld geen feedback als uw product (tuintafel, scherm, kussen …) beschadigd is geraakt. Het gaat in dat geval om een leveringsprobleem: neem contact op met onze klantendienst voor een retour en terugbetaling of omruiling.
  • Vermeld uw gegevens (telefoon, adres, e-mailadres) niet in uw bericht: de bescherming van uw persoonlijke gegevens is van cruciaal belang. Indien u door onze dienst wenst gecontacteerd te worden, mail dan naar de klantenservice van ID Market.

Belangrijke informatie: als u een probleem met de levering, de prijs, vragen over een korting of een specifieke aanbieding wilt melden, een product wilt retourneren of er artikelen of onderdelen in uw pakket ontbreken, kunt u contact opnemen met de klantenservice van ID Market.

Voor vragen om bijstand of klachten staat ons team tot uw beschikking en zal uw bericht binnen 24 uur worden beantwoord. Om contact op te nemen met de klantenservice van ID Market, belt u naar het nummer +33 2 61 53 09 09 (oproep zonder toeslag) of mailt u naar serviceclient@idmarket.com.