Verzending binnen 24u
Universeel decoratief paneel 150 x 50 CM FLOWER grijs
80 x 120 CM getinte deurluifel voor receptie
Draagbare opvouwbare bijzettafel 180 CM voor op de camping of voor entertainment
Set van 8 2-in-1 zonnepaaltjes met roestvrij stalen ontwerp
Winterhuis 200 x 80 x 160 cm balkon en terras
Afsluitbaar, multi-opbergbaar metalen tuinhuisje voor fietsen, gereedschap en vuilnisbakken
Kippenhok op palen met houten nestkast
Scandinavische fauteuil IVAR met voetensteun in veelkleurige patchworkstof
DONA ronde uitschuifbare eettafel 4-6 personen zwart beukenlook blad 120-160 cm
JUNO eiland bartafel in zwart hout met beukenlook blad
DETROIT 2-deurs WC-meubel met planken in industrieel design
ESTER 1-deurs nachtkastje in zwart metaal met beuken blad in industriële stijl
DAN bureau met wit en beukeneffect en opbergplanken
BETTANY kinderkaptafel met spiegel en krukje
LUIS 2-deurs schoenenkast met bovenplank in industrieel ontwerp
110 cm MARCEL zwart TV-meubel met 2 deuren met lamelleneffect
Pellettank 45 KG opslag voor zwarte pellets 36 x 36 x 76 CM
MAXIMA roestvrij staal grijs opvouwbaar droogrek H.145 CM
Modulair metalen rek voor zware lasten met 5 schappen
Speciale kit voor thermische isolatie van garagedeuren
Verstelbare, kantelbare fitnessbank voor training van het hele lichaam
SAS ID MARKET 33 BOULEVARD DES NATIONS 14540 SOLIERS RCS CAEN 753 851 260 Intracommunautair btw-nummer FR53753851260 Tel. +33 2 61 53 09 09 E-mail: serviceclient@idmarket.com
Deze algemene verkoopvoorwaarden hebben tot doel de contractuele relaties te regelen tussen SAS ID MARKET en de klanten die een bestelling plaatsen op haar website https://id-market.be.
De verkoop van de door SAS ID MARKET aangeboden producten is voorbehouden aan meerderjarigen die over volledige handelingsbekwaamheid beschikken.
Voor de toepassing van deze algemene verkoopvoorwaarden beantwoordt de hoedanigheid van consument aan de wettelijke definities van het consumentenwetboek.
Zonder onderscheid en in het algemeen wordt elke persoon die een bestelling plaatst op de site van SAS ID MARKET gekwalificeerd als “klant”.
Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op elke bestelling, hierna "contract" genoemd, die door de klant wordt geplaatst bij SAS ID MARKET.
De bevestiging door de klant van de verkoop geldt als bevestiging van de bestelling en aanvaarding van deze algemene verkoopvoorwaarden.
SAS ID MARKET behoudt zich de mogelijkheid voor om deze algemene verkoopvoorwaarden op elk moment te wijzigen.
Zo wordt de klant verzocht om bij elke nieuwe bestelling aandachtig de algemene verkoopvoorwaarden te lezen.
De algemene verkoopvoorwaarden die van toepassing zijn, zijn deze die van kracht zijn op de dag van het plaatsen van de bestelling.
Ze kunnen te allen tijde worden geraadpleegd op de website en hebben voorrang op elke andere versie of elk ander tegenstrijdig document.
De verkoop is beperkt tot Frankrijk, inclusief Corsica en Monaco.
Het is echter mogelijk om een bestelling te plaatsen in een ander land, mits vooraf een specifieke offerte is verkregen.
SAS ID MARKET behoudt zich de mogelijkheid voor om een bestelling te weigeren indien de geografische beperkingen haar niet zouden toelaten om de bestelde goederen te leveren, bijvoorbeeld wegens de gewenste plaats van levering (hooggebergte …) en de grootte van de bestelde goederen (niet-standaard colli …).
In dat geval brengt ze de klant hiervan onverwijld op de hoogte en gaat ze over tot terugbetaling van zijn bestelling binnen een termijn van maximaal 30 dagen.
Alle producten die door SAS ID MARKET worden verkocht, worden verkocht zolang de voorraad strekt.
In geval van onbeschikbaarheid van het bestelde product verbindt SAS ID MARKET zich ertoe de klant hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen en over te gaan tot terugbetaling van het product, inclusief verzendkosten, binnen een termijn van maximaal 30 dagen.
De prijzen zijn vermeld in euro, incl. btw.
Naast bepaalde productprijzen kunnen doorgestreepte prijzen voorkomen, referentieprijzen genoemd.
Deze geschrapte prijzen kunnen overeenstemmen met prijzen die vroeger door SAS ID MARKET werden toegepast voor hetzelfde product, of met prijzen die in het kader van een concurrentiecontrole werden vastgesteld bij minstens één concurrent van SAS ID MARKET en voor hetzelfde product.
De prijzen houden geen rekening met de verzendkosten die extra in rekening worden gebracht en die worden vermeld op het moment van de bestelling.
Betalingen kunnen worden gedaan met een bankkaart of overschrijving.
De prijs is in zijn geheel en in één keer te betalen op het ogenblik van de bestelling in geval van een bankoverschrijving.
De betalingen met bankkaart op de website worden uitgevoerd via het beveiligde e-transactiesysteem van Crédit Agricole dat gebruik maakt van het SSL-protocol (Secure Socket Layer), zodat de doorgegeven informatie door software wordt versleuteld en derden er geen kennis van kunnen nemen tijdens het transport op het netwerk.
Zo worden de ingevoerde bankgegevens beveiligd verwerkt en onmiddellijk versleuteld door de bank.
SAS ID MARKET krijgt de bankgegevens van de klant nooit te zien en heeft er ook op geen enkele manier toegang toe.
De bestelling van de door de klant geselecteerde producten wordt uitgevoerd volgens het hieronder beschreven proces.
De klant selecteert de producten die hij wenst te bestellen en voegt ze toe aan zijn virtuele winkelmandje.
Hij opent zijn winkelmandje, waarin alle geselecteerde producten zijn opgenomen.
Vervolgens gaat de klant over tot identificatie.
Deze identificatie kan gebeuren direct na de selectie van de producten of via het gebruikersaccount van de klant.
Om een account te openen, moet de klant twee inloggegevens invoeren: zijn e-mailadres en zijn wachtwoord naar keuze.
De inloggegevens van de klant zijn persoonlijk en moeten vertrouwelijk worden gehouden.
Nadat de producten zijn geselecteerd en de identificatiegegevens zijn ingevuld, gaat de klant over tot betaling.
De klant krijgt dan een overzicht van de bestelling, met informatie over de producten, de prijzen en de leveringsmodaliteiten en -kosten.
Na validering zal de bestelling pas definitief worden bevestigd zodra SAS ID MARKET de bankmachtiging ontvangt in geval de klant zijn bestelling in één keer betaalt met de bankkaart, hetzij binnen een termijn van maximaal tien dagen of, nog steeds in geval de klant zijn bestelling in één keer betaalt met de bankkaart, wanneer de overschrijving is gecrediteerd.
In geval van betaling met bankkaart in drie keer, zal de bestelling definitief worden gevalideerd bij de vaststelling van de effectieve betaling van de eerste termijn. Er zal dan een definitieve bevestiging naar de klant worden gestuurd met alle elementen met betrekking tot de bestelling.
De definitieve validering ervan zal echter gebeuren vanaf de ontvangst en de controle van de betaling.
Bij gebrek aan ontvangst en validatie van de betaling binnen een termijn van tien dagen zal SAS ID MARKET de bestelling als onderbroken beschouwen.
Enkel de definitieve validering van de bestelling verbindt SAS ID MARKET dus contractueel.
Definitief gevalideerde bestellingen kunnen worden geannuleerd op voorwaarde dat de door SAS ID MARKET gemachtigde koerier het pakket nog niet heeft ontvangen.
In het tegenovergestelde geval wordt het bestelde product aan de klant geleverd, waarbij deze laatste zijn bestelling moet herroepen volgens de voorwaarden vermeld in de hoofdstukken HERROEPINGSRECHT en GEVOLGEN VAN HERROEPING van deze algemene verkoopvoorwaarden.
Een bestelling annuleren vóór de koerier het pakket heeft ontvangen, kan enkel via de mailbox in het gebruikersaccount van de klant.
Alle bestellingen van meer dan € 120 worden gedurende 10 jaar digitaal gearchiveerd en kunnen op eenvoudig verzoek aan de klant worden ter beschikking gesteld.
De facturen worden per e-mail naar de klant gestuurd op het e-mailadres dat werd opgegeven op het moment van de bestelling.
Een papieren factuur kan wel verstuurd worden naar de klant op eenvoudig verzoek.
De leveringen worden uitgevoerd binnen de termijn en op het adres vermeld op het ogenblik van het plaatsen van de bestelling.
In principe en behoudens akkoord van de koerier worden de door hem als groot beschouwde pakketten geleverd aan de ingang van het gebouw of vlak bij de deur van het huis.
De leveringstermijn loopt vanaf de dag na de definitieve validering van de bestelling.
Overeenkomstig artikel L216-1 van de Franse consumentenwet levert SAS ID MARKET, bij gebrek aan opgave of akkoord over de leverings- of uitvoeringsdatum, de goederen zonder ongerechtvaardigde vertraging en uiterlijk dertig dagen na het sluiten van de overeenkomst.
Overeenkomstig artikel L216-1 van de Consumentenwet kan de klant, indien SAS ID MARKET haar verplichting niet nakomt om de goederen te leveren op de datum of na het verstrijken van de termijn bepaald in het eerste lid van artikel L. 216-1 of, bij gebreke daarvan, uiterlijk dertig dagen na het sluiten van de overeenkomst, de overeenkomst ontbinden per aangetekende brief met bericht van ontvangst of schriftelijk via een andere duurzame drager, indien, na SAS ID MARKET volgens dezelfde modaliteiten te hebben gelast de levering binnen een redelijke bijkomende termijn uit te voeren, deze laatste niet binnen die termijn is uitgevoerd.
De overeenkomst wordt als ontbonden beschouwd bij ontvangst door SAS ID MARKET van de brief of het schrijven waarin zij op de hoogte wordt gesteld van deze ontbinding, tenzij SAS ID MARKET de bestelling ondertussen heeft uitgevoerd.
De klant kan de overeenkomst onmiddellijk ontbinden wanneer SAS ID MARKET weigert de goederen te leveren of wanneer zij haar verplichting tot levering van de goederen niet nakomt op de datum of bij het verstrijken van de termijn bepaald in het eerste lid van artikel L. 216-1 en deze datum of termijn voor de klant een essentiële voorwaarde van de overeenkomst vormt.
Deze essentiële voorwaarde vloeit voort uit de omstandigheden rond het sluiten van de overeenkomst of uit een uitdrukkelijk verzoek van de klant vóór het sluiten van de overeenkomst.
Wanneer de overeenkomst wordt ontbonden onder de voorwaarden bepaald in artikel L. 216-2, betaalt SAS ID MARKET de klant alle gestorte bedragen terug, uiterlijk binnen veertien dagen na de datum waarop de overeenkomst werd opgezegd.
De klant wordt ervan op de hoogte gebracht dat hij bij ontvangst van het bestelde product de algemene staat ervan moet controleren en zich ervan moet vergewissen dat het conform zijn bestelling is.
In geval van een beschadigd of niet-conform product moet de klant dit vermelden op de leveringsbon en SAS ID MARKET hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen, met alle middelen naar eigen goeddunken.
Het product moet vervolgens worden teruggestuurd in zijn oorspronkelijke verpakking, samen met de eventueel meegeleverde retourbon.
Na ontvangst van het product en controle van het gebrek en de niet-conformiteit ervan zal SAS ID MARKET, naar keuze van de klant, overgaan tot een nieuwe levering of tot een annulering van de bestelling.
In geval van annulering van de bestelling zal SAS ID MARKET overgaan tot de terugbetaling aan de klant onder dezelfde voorwaarden als in geval van herroeping (zie hierna), maar zal ze bovendien de retourkosten op zich nemen, die dus ook aan de klant zullen worden terugbetaald op basis van bewijsstukken.
De klant wordt ervan op de hoogte gebracht dat hij, in overeenstemming met de artikelen L217-4 tot L217-13 van de Franse consumentenwet, een wettelijke garantie geniet voor de conformiteit van de verkochte goederen en, in overeenstemming met de artikelen 1641 tot 1648 en 2232 van het Franse burgerlijk wetboek, een wettelijke garantie voor verborgen gebreken aan de verkochte goederen.
Overeenkomstig de artikelen L217-4 tot L 217-13 van de Franse Consumentenwet:
De verkoper levert een goed dat in overeenstemming is met de overeenkomst en staat in voor de gebreken die bestaan bij de levering.
Hij is eveneens aansprakelijk voor de gebreken die voortvloeien uit de verpakking, de montage-instructies of de installatie wanneer deze door het contract te zijnen laste werden gelegd of onder zijn verantwoordelijkheid werden uitgevoerd.
Het goed is in overeenstemming met de overeenkomst:
1° indien het geschikt is voor het gewoonlijk verwachte gebruik van een soortgelijk goed en, in voorkomend geval: • indien het overeenstemt met de beschrijving gegeven door de verkoper en de kwaliteiten bezit die deze in de vorm van een staal of model aan de koper heeft voorgesteld; • indien het de hoedanigheden vertoont die een koper rechtmatig mag verwachten gelet op de openbare verklaringen van de verkoper, de producent of zijn vertegenwoordiger, met name in reclame of etikettering;
2° of indien het de kenmerken vertoont die in onderlinge overeenstemming door de partijen zijn bepaald of indien het geschikt is voor elk bijzonder gebruik dat door de koper wordt nagestreefd en dat de verkoper ter kennis is gebracht en dat deze laatste heeft aanvaard.
De verkoper is niet gehouden tot openbare verklaringen van de producent of diens vertegenwoordiger indien vaststaat dat hij deze niet kende en rechtmatig niet in staat was deze te kennen. Gebreken die zich voordoen binnen een termijn van vierentwintig maanden vanaf de levering van het goed, worden vermoed te bestaan op het ogenblik van de aflevering, behoudens tegenbewijs. Voor tweedehandsgoederen bedraagt deze termijn zes maanden. De verkoper kan dit vermoeden bestrijden indien dit niet verenigbaar is met de aard van het goed of met het ingeroepen gebrek. De koper heeft het recht te eisen dat het goed in overeenstemming is met de overeenkomst. Hij kan de overeenstemming echter niet betwisten door zich te beroepen op een gebrek dat hij kende of niet kon negeren op het moment dat hij het contract aanging. Hetzelfde geldt wanneer het gebrek zijn oorsprong vindt in de door hem geleverde materialen. Bij gebrek aan overeenstemming kiest de koper tussen herstelling en vervanging van het goed.
De verkoper kan evenwel afzien van de keuze van de koper indien deze keuze, gelet op de waarde van het goed of de omvang van het gebrek, kosten meebrengt die kennelijk onevenredig zijn ten opzichte van de andere modaliteit. Hij moet dan, behoudens onmogelijkheid, te werk gaan volgens de niet door de koper gekozen modaliteit. Indien herstelling en vervanging van het goed onmogelijk is, kan de koper het goed teruggeven en zich de prijs laten terugbetalen of het goed behouden en zich een deel van de prijs laten terugbetalen.
Hij krijgt dezelfde mogelijkheid:
1° indien de in overeenstemming met artikel L. 217-9 gevraagde, voorgestelde of overeengekomen oplossing niet kan worden uitgevoerd binnen de termijn van één maand volgend op de klacht van de koper;
2° of indien deze oplossing niet mogelijk is zonder groot ongemak voor deze laatste, rekening houdend met de aard van het goed en het beoogde gebruik.
De ontbinding van de verkoop kan echter niet worden uitgesproken indien het om een gering gebrek gaat. De toepassing van de bepalingen van de artikelen L. 217-9 en L. 217-10 gebeurt zonder kosten voor de koper. Diezelfde bepalingen vormen geen beletsel voor de toekenning van een schadevergoeding. De rechtsvordering die voortvloeit uit het gebrek aan overeenstemming verjaart na twee jaar te rekenen vanaf de levering van het goed. Deze bepalingen ontnemen de koper niet het recht om de rechtsvordering die voortvloeit uit koopvernietigende gebreken uit te oefenen zoals deze voortvloeit uit de artikelen 1641 tot 1649 van het Burgerlijk Wetboek of enige andere rechtsvordering van contractuele of buitencontractuele aard die hem door de wet wordt toegekend. Overeenkomstig de artikelen 1641 tot 1648 van het Burgerlijk Wetboek: De verkoper is gehouden tot vrijwaring voor verborgen gebreken van het verkochte goed die het ongeschikt maken voor het gebruik waarvoor het bestemd is, of die dit gebruik dermate verminderen dat de koper het niet zou hebben gekocht of er een lagere prijs voor zou hebben gegeven, indien hij ze gekend had. De verkoper is niet aansprakelijk voor zichtbare gebreken waarvan de koper zich had kunnen vergewissen. De verkoper is gehouden tot verborgen gebreken, zelfs indien hij ze niet gekend zou hebben. In het geval van de artikelen 1641 en 1643 heeft de koper de keuze het goed terug te geven en zich de prijs te laten terugbetalen, of het goed te behouden en zich een deel van de prijs te laten terugbetalen. Indien de verkoper de gebreken van het goed kende, is hij, naast de teruggave van de prijs die hij ervan ontvangen heeft, gehouden tot alle schadevergoeding jegens de koper. Indien de verkoper de gebreken van het goed niet kende, is hij slechts gehouden tot teruggave van de prijs en tot terugbetaling aan de koper van de kosten veroorzaakt door de verkoop. De vordering die voortvloeit uit koopvernietigende gebreken moet door de koper worden ingesteld binnen een termijn van twee jaar vanaf de ontdekking van het gebrek.
In het kader van de AGEC-wet (wet tegen verspilling en voor een circulaire economie) heeft de klant de mogelijkheid om zijn oude meubel in te leveren bij aankoop van een nieuw meubel op id-market.be. De inlevering gebeurt volgens het principe van een overgenomen artikel voor een verkocht artikel van vergelijkbare aard en afmetingen.
Afhankelijk van het gewicht van het in te leveren artikel worden twee oplossingen aangeboden:
Voor een artikel met een gewicht van maximaal 30 kg stelt ID MARKET de klanten een lijst met lokale inzamelpunten ter beschikking die u vindt via de volgende link: https://www.maisondutri.fr/livraison-et-reprise-de-votre-mobilier. De klant hoeft geen specifieke stappen te ondernemen en kan naar het inzamelpunt gaan om zijn versleten meubel binnen te brengen, op voorwaarde dat dit zich nog in gebruiksklare staat bevindt.
Voor een artikel met een gewicht van meer dan 30 kg moet het artikel vooraf door de klant gedemonteerd en goed verpakt worden en aan de vrachtwagen klaarstaan voor ophaling door de koerier. Om de inlevering te organiseren, mailt u binnen 24 uur na de bestelling naar ID Market om de modaliteiten te bepalen en te garanderen dat uw inlevering door onze SmartBack-dienstverlener in aanmerking komt. Elk product dat qua functie, gewicht en volume niet gelijkwaardig is aan het aangekochte nieuwe product kan niet worden ingeleverd. De vervoerder kan de inlevering weigeren van elk gebruikt product dat een risico inhoudt voor zijn veiligheid en/of zijn gezondheid in de zin van artikel R 541-164 van het Milieuwetboek.
Er wordt geen toeslag aangerekend. Deze dienst garandeert de recyclage en/of opwaardering van uw meubel door de organisatie Eco-mobilier.
Het plaatsen van uw bestelling via de website houdt in dat wij uw persoonlijke gegevens verzamelen, wat u aanvaardt. Het gebruik van deze gegevens is beperkt tot de uitvoering van de overeenkomst met de klant. Met uw uitdrukkelijke toestemming kunnen wij uw persoonlijke gegevens echter gebruiken voor commerciële doeleinden en dit door het versturen van e-mails om u te informeren over de nieuwe producten die te koop worden aangeboden, over de promoties die wij aanbieden ... In dat geval moet u aanvaarden dat u op het moment dat u uw bestelling plaatst, via e-mail commerciële aanbiedingen van SAS ID MARKET wenst te ontvangen. Conform de gewijzigde wet Informatica en Vrijheid van 6 januari 1978 en de Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonlijke gegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens, beschikt u over rechten die uiteengezet zijn in het privacybeleid van SAS ID MARKET dat u aanvaardt en dat u kunt raadplegen door te klikken op de volgende link: https://www.idmarket.com/content/6-politique-de-confidentialite.
Toepasselijk recht: Deze overeenkomst is onderworpen aan de Franse wetgeving. De taal van deze overeenkomst is het Frans. In geval van een geschil zijn uitsluitend de Franse rechtbanken bevoegd.
Overeenkomstig artikel L612-1 van de Franse consumentenwet wordt de klant ervan in kennis gesteld dat hij het recht heeft om kosteloos een beroep te doen op een consumentenbemiddelaar voor de minnelijke schikking van het geschil met een handelaar.
ID Market treedt toe tot de ombudsdienst van DEVIGNY MEDIATION met de volgende gegevens: 9, av. René GASNIER D01 49100 ANGERS – https://devignymediation.fr.
U kunt een beroep doen op de ombudsdienst voor consumentengeschillen met betrekking tot een bestelling bij id-market.be op het internet. Overeenkomstig de regels die van toepassing zijn op de bemiddeling, moet elk consumentengeschil vooraf schriftelijk worden toevertrouwd aan de consumentendienst van ID Market (33 boulevard des Nations – 14540 SOLIERS).
Na voorafgaande schriftelijke stappen van de consument ten aanzien van ID Market kan de ombudsdienst worden ingeschakeld voor elk consumentengeschil waarvoor nog geen oplossing werd gevonden.
Voor meer informatie over de modaliteiten voor de raadpleging van de ombudsdienst: https://devignymediation.fr/consommateurs.php.
Platform voor onlinegeschillenbeslechting: Overeenkomstig artikel 14 van Verordening (EU) nr. 524/2013 heeft de Europese Commissie een platform voor onlinegeschillenbeslechting opgericht dat de onafhankelijke buitengerechtelijke beslechting van onlinegeschillen tussen consumenten en ondernemers in de Europese Unie vergemakkelijkt.
Dit platform is toegankelijk via de volgende link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
U hebt het recht om deze overeenkomst zonder opgave van redenen te herroepen binnen een termijn van 14 dagen.
Overeenkomstig de wet verstrijkt de herroepingstermijn veertien dagen na de dag:
- indien het gaat om een dienstencontract of een contract betreffende de levering van water, gas of elektriciteit wanneer ze niet in een beperkt volume of in een bepaalde hoeveelheid zijn verpakt, van stadsverwarming of van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd: van het sluiten van het contract; - indien het een verkoopovereenkomst betreft: waarop u, of een door u aangeduide derde, die niet de koerier is, het goed fysiek in bezit neemt; - indien het gaat om een overeenkomst die betrekking heeft op meerdere goederen die door de consument zijn besteld door middel van één enkele bestelling en indien deze goederen afzonderlijk worden geleverd: waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de koerier is, het laatste goed fysiek in bezit neemt; - indien het gaat om een overeenkomst die betrekking heeft op de levering van een goed in verschillende loten of stukken: waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de koerier is, het laatste lot of het laatste stuk fysiek in bezit neemt; - indien het gaat om een overeenkomst die betrekking heeft op de regelmatige levering van goederen gedurende een bepaalde periode: waarop u, of een door u aangewezen derde, die niet de koerier is, het eerste goed fysiek in bezit neemt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, richt u zich tot:
SAS ID MARKET 33 BOULEVARD DES NATIONS 14540 SOLIERS Tel. +33 2 61 53 09 09 E-mail: serviceclient@idmarket.com
voor uw beslissing tot herroeping van deze overeenkomst door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail). U kunt het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht. Om de herroepingstermijn in acht te nemen, volstaat het dat u uw mededeling over de uitoefening van het herroepingsrecht vóór het verstrijken van de herroepingstermijn overmaakt.
In geval van herroeping door u van deze overeenkomst, zullen wij u alle van u ontvangen betalingen terugbetalen, met inbegrip van de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u, indien van toepassing, een andere leveringswijze hebt gekozen dan de goedkoopste standaardleveringswijze die door ons wordt aangeboden) zonder onnodige vertraging en in ieder geval uiterlijk veertien dagen vanaf de dag waarop wij in kennis worden gesteld van uw besluit tot herroeping van deze overeenkomst. Wij zullen tot terugbetaling overgaan door gebruik te maken van hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk een andere methode hebt aangegeven; in ieder geval brengt deze terugbetaling geen kosten voor u met zich mee. Wij kunnen de terugbetaling uitstellen totdat wij het goed ontvangen hebben of totdat u een bewijs van verzending van het goed hebt geleverd, afhankelijk van de datum waarop het eerste van deze feiten zich heeft voorgedaan. U dient het goed onverwijld en in ieder geval uiterlijk veertien dagen nadat u ons uw besluit tot herroeping van deze overeenkomst heeft meegedeeld, aan ons terug te zenden of terug te geven. Deze termijn wordt geacht nageleefd te zijn indien u het goed terugstuurt voor het verstrijken van de termijn van veertien dagen. U betaalt de directe kosten voor het terugsturen van het goed. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van het goed die het gevolg is van andere behandelingen dan die welke nodig zijn om de aard, de kenmerken en de goede werking van het goed vast te stellen. Het product moet worden teruggestuurd in zijn oorspronkelijke verpakking, samen met de eventueel meegeleverde retourbon.
Laatst bijgewerkt op: Maart 2021
Gelieve dit formulier enkel in te vullen en terug te sturen indien u de overeenkomst wenst te herroepen.
Ter attentie van:
Ik/wij (*) meld/melden (*) u hierbij mijn/onze (*) herroeping van de overeenkomst betreffende de verkoop van het goed (*)/voor de hierna vermelde dienstverlening (*):
Besteld op (*)/ontvangen op (*):
Naam van de consument(en):
Adres van de consument(en):
Handtekening van de consument(en) (enkel bij kennisgeving van dit formulier op papier):
Datum:
(*) Schrappen wat niet past.