SAV en garantie

Al uw aankopen bij https://idmarket.be/nl zijn gedekt door dezelfde garanties als die van andere verkoopnetwerken. https://idmarket.be/nl biedt dezelfde klantenservice als een traditionele winkelier.

Alle producten zijn onderworpen aan de constructeurgarantie tegen fabricagefouten worden onmiddellijk vervangen in het geval van een defect.

Een dossier retour-SAV wordt altijd verstuurd door onze diensten en u ontvangt binnen 72 uur als antwoord, de de exacte coördinaten en het retournummer dat u kunt gebruiken zodat uw dossier wordt verwerkt onder de beste voorwaarden en de kortste termijnen. U kunt contact opnemen met onze medewerkers via het contactformulier of per telefoon op +33 2 61 53 09 09 (geen belasting, prijs van een lokaal gesprek).


FAQ

Levering & verzending

U kunt uw afleveradres wijzigen als uw bestelling in voorbereiding is door contact met ons op te nemen via +32 2 61 53 09 09 (niet-toeslagplichtig gesprek – van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00).

Als uw apparaat nog niet is opgeladen, kunnen we niet garanderen dat het adres kan worden gewijzigd.

Hebt u een slecht artikel besteld? Hebt u een avis gewijzigd? U hebt de mogelijkheid om uw opdracht te annuleren tot aan de datum van verzending van uw artikelen. Als uw bestelling al is opgeladen, kunnen we niet garanderen dat uw bestelling wordt geannuleerd.

Neem contact met ons op via +32 2 61 53 09 09 (niet-toeslagplichtig gesprek – van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00).

Als uw bestelling al is verlopen, hebt u de mogelijkheid om uw herroepingsrecht uit te oefenen voor elk artikel dat u op de site Idmarket.com; hebt gekocht. Meldt u bij CGV voor de voorwaarden

Na validatie van uw online bestelling, stuurt Idmarket.com u een bevestigingsmail met uw bestelnummer. Volg op elk moment de voortgang van uw opdracht door naar de rubriek "historique et détails de Mes Commandes" op uw compte Idmarket.com. te gaan. Bovendien informeren wij u per e-mail over de verschillende fasen van uw opdracht.

Op Idmarket.com kunt u uw bestelling betalen:

  • - Bankkaart
  • - Par Paypal
  • - Bankoverschrijving
  • - Via administratief mandaat, uitsluitend bestemd voor instellingen die onder de overheidsboekhouding vallen
  • - Bankkaart in 4 keer (met kosten) vanaf 60 € bij aankoop

Volg op elk moment de stand van zaken van uw bestelling door naar de rubriek "historique et détails de Mes Commandes" op uw compte Idmarket.com te gaan. Bovendien informeren wij u per e-mail over de verschillende fasen van uw bestelling. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 02 61 53 09 09 (appel non surtaxé) voor meer informatie.

De levertijd hangt af van de vervoerder, die wordt gekozen op basis van het gewicht en het volume van uw artikel.

Wij leveren uw bestellingen binnen 24-48 uur. Les délais de livraison sont indiqués à titre indicatif. Cela ne prend pas en compte les retards, intempéries ou autres problèmes logistiques

  • - GLS en DPD: 1 tot 3 uur levertijd
  • - Noyon : 2 tot 6 werkdagen (met afspraak)

Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00 op het nummer +32 2 61 53 09 09 (lokaal tarief) of via e-mail op serviceclient@idmarket.com. serviceclient@Idmarket.com

Afhalen in onze lokalen is niet mogelijk, aangezien deze niet geschikt zijn om publiek te ontvangen.

De online verkoop van de producten op de site Idmarket.com is bedoeld voor klanten die woonachtig zijn in Frankrijk, België, Spanje en Italië. Idmarket.com behoudt zich echter de mogelijkheid voor om uw bestelling in te trekken om logistieke redenen in verband met vervoersbeperkingen voor zware transporten naar Corsica en Monaco.

Bent u een onderneming of een openbare instelling (gemeente, school, huis van bewoning...) en wilt u een visum ontvangen, dan nodigen wij u uit uw aanvraag via het contactformulier aan ons door te geven met vermelding van uw coördinaten, uw woonadres, uw referenties en de gewenste hoeveelheden

Zodra uw bestelling onze vestiging verlaat, sturen we u een e-mail met de bevestiging van de levering van uw bestelling en een vervolglink waarmee u de levering kunt volgen.

Dit vervolg is ook beschikbaar op uw computerclient in de rubriek "Historiek en details van mijn opdrachten" van uw computer Idmarket.com.

Alle pakketten die door idmarket.com worden verzonden, hebben een trackingnummer waarmee je de levering kunt volgen. idmarket.com stuurt je een e-mail wanneer je bestelling wordt verzonden, met de trackinglink waarmee je de voortgang van je pakket kunt volgen. De eerste stap om de voortgang van je levering te volgen, is het openen van de link die door mysite.com is verstrekt om te zien waar je pakket zich bevindt

Als uw pakket niet als onderweg wordt weergegeven of als de geschatte levertijd vermeld op mysite.com is overschreden, neem dan contact op met onze klantenservice via +32 2 61 53 09 09 (niet-toeslagplichtig gesprek) of per e-mail naar serviceclient@idmarket.com.

- Als uw colis is aangegeven als beschikbaar op het relais-punt, is het belangrijk dat u zich verplaatst om uw colis te zoeken op de plek waar u hem aantreft met een identiteitsbewijs. Au-delà du délai de stockage (8 jours calendaires), le colis nous sera retourné.

Om u een aangepaste oplossing te kunnen bieden, nodigen wij u uit contact met ons op te nemen via e-mail serviceclient@Idmarket.com of au 02 61 53 09 09 (appel non surtaxé) van zondag tot zondag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur

Als het ontvangen product niet in overeenstemming is met de beschrijving (afmetingen, referenties, enz.) nodigen wij u uit contact op te nemen met onze klantenservice door foto's van het ontvangen artikel te sturen naar het adres serviceclient@Idmarket.com

De prijzen op de productpagina's en in het paneel zijn de TTC-prijzen, op het niveau van de TVA in Frankrijk.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het volume van elk product.


Mijn account & beveiliging

U kunt uw gegevens op elk moment downloaden in de rubriek "historique des commandes" op onze site.

U kunt ook contact opnemen met onze serviceklant 02 61 53 09 09 (Prix d'un appel local) of per e-mail serviceclient@Idmarket.com en uw opdrachtnummer opgeven, wij zullen uw aanvraag binnen de kortste tijd behandelen.

Klik op "Mijn account" rechtsboven in je scherm op de startpagina. Volg daarna de procedure en vul het formulier in van de ruimte "nieuwe klant". Als u problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 02 61 53 09 09 (appel non surtaxé)

Als u uw paswoord waarmee u uzelf kunt identificeren hebt geannuleerd, klikt u op "mon compte" (Mijn account) dat rechtsboven op uw scherm staat en klikt u op "mot de passe oublié" (Paswoord geannuleerd). Een nieuw passeermotief wordt automatisch naar uw e-mailadres verzonden.

Als u moeilijkheden ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 02 61 53 09 09 (appel non surtaxé)

U beschikt over een recht van toegang, rectificatie, verzet en afschaffing van deze gegevens, overeenkomstig de bepalingen van de wet "Informatique et Libertés" van 6 januari 1978.

Als u een gebruikersaccount hebt aangemaakt voor de site www.Idmarket.com, kunt u op elk moment uw persoonlijke gegevens raadplegen, corrigeren of aanvullen: ga hiervoor naar de pagina "Mijn account" en "Mijn persoonlijke gegevens".

Doe uw aankopen in vertrouwen bij Idmarket.com

Idmarket.com besteedt veel aandacht aan veiligheidsvraagstukken met betrekking tot betalingen via internet. Uw bankgegevens worden verzonden naar onze server op een cryptische manier en worden verzonden naar onze bank, de Crédit Agricole, in een volledig beveiligde omgeving. Elles ne sont en aucun cas conservées.

U kunt dit heel eenvoudig doen door verbinding te maken met uw client-omgeving op Idmarket.com in de rubrieken "Mijn account" en "Uw persoonlijke gegevens"

Als u moeilijkheden ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 02 61 53 09 09 (appel non surtaxé)


Producten

Al onze artikelen hebben een garantie van 2 jaar, na aftrek van de verzendkosten, zonder fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten.

De berichten worden samen met uw artikelen verzonden. U kunt ook een aanvraag indienen op 02 61 53 09 09 (Prix d'un appel local) of per e-mail serviceclient@Idmarket.com


Retourzendingen

Conform artikel L. 221-18 du Code de la consommation, vous bénéficiez d'un délai de 14 jours calendaires à compter de la réception du produit pour exercer votre droit de rétractation légal pour retourner en totalité ou certain(s) article(s) ne vous convenant pas et en demander le remboursement. In alle gevallen blijven de kosten van heruitgave voor uw rekening.

L'exercice du droit de rétractation par le consommateur entraîne pour lui, l'obligation de nous retournner à ses frais l'article dans son emballage d'origine et dans un état neuf non utilisé à l'adresse suivante:

ID-markt

Ter attentie van de klant

Activiteitenpark Eole

33 Boulevard des Nations

14540 Soliers

Wij nodigen u uit om bij uw retourzending een kopie te voegen van uw foto en het motief daarvan.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot terugbetaling van uw bestelling. Afhankelijk van de bankinstelling kan deze terugbetaling tot 7 werkdagen duren voordat deze op uw rekeningafschrift verschijnt.

Uw tevredenheid is onze prioriteit, Idmarket.com accepteert ook dat u uw product terugkrijgt, op voorwaarde dat het binnen 30 uur na ontvangst van de bezorging wordt geretourneerd in zijn oorspronkelijke verpakking en in een nieuwe, ongebruikte staat, waarbij alleen het artikel (zonder verzendkosten) wordt terugbetaald.

Nous attirons votre attention sur le fait qu'aucun retour physique sur site ou en point relais ne pourra être accepté.

Afhankelijk van de bankinstelling kan deze terugbetaling tot 7 werkdagen duren voordat deze op uw rekeningafschrift verschijnt.

Voor meer informatie, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 02 61 53 09 09 (appel non surtaxé).

Voor elke opdracht die met ALMA wordt gefinancierd, sturen we de betalingsaanvraag binnen 2 uur door en het is de kredietorganisatie die u vervolgens de modaliteiten meedeelt. U kunt ook contact met hen opnemen via e-mail op het volgende adres: support@getalma.eu


Als u geen antwoord hebt gevonden op uw vraag, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 17u

02 61 53 09 09 (beroep zonder belasting) of serviceclient@Idmarket.com

Uw tevredenheid is onze prioriteit, dus we doen ons best om u snel en persoonlijk antwoord te geven op al uw vragen, 24 uur per dag.



Neem contact met ons op

* Verplichte Champs

Aan het laden...

Filters

Klant worden bij ID Market betekent :
  • Profiteer van beste prijzen en beste zaken van de dag
  • Snel geleverd dankzij verzending binnen 24/48 uur
  • Ontvangen en avant-première al onze promoties
  • Être dans les premiers op de hoogte over onze nieuwigheden